- Telèfon de contacte 977 25 00 00, el canal més directe per a totes les gestions.
- Ens podeu traslladar la vostra opinió a través de l'enquesta de satisfacció, que ens aporta una informació molt valuosa per a millorar el centre i els serveis que s'hi ofereixen.
- La bústia de suggeriments, permet exposar comentaris i opinions relacionades amb la vostra experiència particular al centre.
- El formulari general de contacte és el canal oficial per establir contacte amb el departament d'administració.
- Canals de contacte directe amb els metges:
- Servei de consulta online1, que permet exposar de forma confidencial i privada el vostre problema directament a l'especialista.
- Servei de Vídeo-consulta, obert cada mes a una especialitat diferent, a través del qual podeu exposar els vostres dubtes i inquietuds sobre l’especialitat, que seran contestats per l’especialista i publicats en format de vídeo en la web del centre.
- Emergències post-operatòries 24h, exclusivament per a pacients que acaben de sotmetre's a un procediment quirúrgic.
- Serveis telemàtics:
(1) El servei de consulta online està reservat a pacients amb targeta d'usuari i disponible per a Pediatria i Medicina Familiar i Comunitària.